مبلمان, مبلمان اداری

صندلی کنفرانس و اهمیت انتخاب درست آن

حتماً برای خیلی از افراد پیش آمده که در فضای اداری یا کاری خود، زمان‌هایی را در اتاق کنفرانس و در حال پرداختن به مسائل کاری سپری کنند. این جلسات کاری که به بعضی از آن‌ها در اصطلاح طوفان فکری گفته می‌شود ممکن است ساعت‌های طولانی ادامه داشته باشد. در نتیجه برای افرادی که در این جلسات اداری شرکت می‌کنند، وجود یک صندلی کنفرانس مناسب که از خستگی و فشار جلسات کم کند اهمیت فراوانی دارد. در نتیجه تجهیز یک اتاق کنفرانس با صندلی‌های کنفرانس مناسب برای ایجاد یک محیط کاری راحت و سازنده بسیار مهم است. در این مقاله که در سایت اداران ست آن را مشاهده می‌کنید به این مطلب می‌پردازیم که انتخاب درست صندلی کنفرانس مناسب برای یک محیط اداری چگونه باید باشد و چه تأثیری در روند کاری افراد دارد.

 

۱. صندلی کنفرانس خوب باید ارگونومی داشته باشد:

صندلی‌های اتاق کنفرانس با طراحی مناسب و استفاده از مواد اولیه با کیفیت می‌توانند از کمر و ستون فقرات افراد مراقبت کنند و از ایجاد آسیب‌های احتمالی که بر اثر نشستنهای طولانی مدت در محیط اداری ایجاد می‌شوند جلوگیری کنند. در طراحی‌های جدید صندلی کنفرانس ویژگی‌های قابل تنظیم مانند ارتفاع صندلی، تکیه‌گاه دست و میزان شیب پشتی، تعبیه شده است تا از کمردرد، خستگی و وضعیت نامناسب در هنگام نشستن جلوگیری کنند. در گذشته فقط صندلی‌های مدیریت و صندلی‌های کارمندی این ویژگی‌ها را داشتند و نسبت به وضعیت بدنی هر شخص قابل تغییر بودند ولی امروزه این امکانات به صندلی‌های کنفرانس هم افزوده شده و این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که موقعیت صندلی خود را برای راحتی مطلوب در طول جلسات طولانی تنظیم کنند.

مقاله چگونه صندلی کنفرانس بخریم

۲. اهمیت کیفیت و حرفه‌ای بودن صندلی کنفرانس:

صندلی‌های اتاق کنفرانس اگر کیفیت بالایی داشته باشند حس حرفه‌ای بودن و توجه به جزئیات در انجام کار را به کاربر منتقل می‌کند. استفاده از صندلی با کیفیت توسط شرکت‌ها و ادارات باعث می‌شود کارمند احساس خوبی از این موضوع داشته باشد و همه تلاش خود را در راستای اهداف شرکت به اجرا گذارد. با وجود صندلی‌های کنفرانس با کیفیت، طبیعی است که شرکت‌کنندگان در جلسات ادارات و شرکت‌ها از نظر فیزیکی احساس راحتی داشته باشند، در نتیجه احتمال بیشتری دارد که فعالانه در بحث‌ها شرکت کنند و‌ایده‌ها را به اشتراک بگذارند.

۳. اهمیت انتخاب درست مبلمان اداری:

مبلمان اتاق کنفرانس شما اغلب یکی از اولین چیز‌هایی است که مراجعه‌کنندگان در مورد فضای کاری شما متوجه می‌شوند. بسیاری از شرکت‌ها همواره برای پیشبرد اهداف خود، باید با ادارات و شرکت‌های دیگر همکاری داشته باشند. اولین مکانی که مورد توجه افراد مراجعه‌کننده قرار می‌گیرد، اتاق کنفرانس و در نتیجه صندلی‌های کنفرانس است. انتخاب صندلی‌هایی که با هویت برند شما همسو باشد به تقویت فرهنگ و ارزش‌های شرکت شما کمک می‌کند و تصویر مطلوبی از شما در خاطر مراجعه‌کنندگان به جا می‌گذارد.

۴. تأثیر انتخاب درست در کارایی فضا:

اتاق‌های کنفرانس در اندازه‌های مختلف هستند، بنابراین انتخاب صندلی‌های با اندازه مناسب می‌تواند بازدهی فضای موجود را به حداکثر برساند و کیفیت جلسات را بالاتر ببرد. استفاده از صندلی متناسب با فضای در اختیار، می‌تواند هم به زیبایی اتاق کنفرانس کمک کند و هم میزان مشارکت افراد را بالا ببرد. در فضا‌های کوچک بهتر است از صندلی‌های کنفرانس کوچکتر و یا حتی صندلی‌های داخل همرو استفاده کرد تا افراد بیشتر بتوانند از جلسات شرکت بهره ببند.

نکات مهم در خرید صندلی کنفرانس

۵. اهمیت دوام بالای صندلی کنفرانس:

صندلی‌های کنفرانس باید دوام مطلوبی داشته باشند تا در استفاده‌های مکرر دچار آسیب نشوند. در بضعی از ادارات، اتاق کنفرانس به صورت مداوم توسط افراد و گروه‌های مختلف شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابر این استفاده از صندلی کنفرانس با دوام هم پاسخگوی نیاز پرسنل شرکت خواهد بود و هم هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن‌ها را کاهش می‌دهد.

۶. فواید انتخاب درست صندلی کنفرانس در سلامتی افراد:

نشستن برای مدت طولانی می‌تواند بر سلامتی تأثیر منفی بگذارد و منجر به مشکلاتی مانند چاقی، بیماری قلبی و دیابت شود. استفاده از صندلی‌های کنفرانس ارگونومیک می‌تواند به کاهش این خطرات کمک کرده و از سلامتی افراد مراقبت کند.

۷. کاهش ایجاد آلودگی دیداری و شنیداری:

برخی از صندلی‌های کنفرانس بی‌کیفیت با کمی استفاده دچار استهلاک شده و با ایجاد صدا‌های مزاحم در هنگام جابجایی افراد، تمرکز افراد را از بین می‌برند. صندلی کنفرانس با کیفیت مانع از ایجاد مشکلاتی از این دست خواهد شد. همچنین زیبایی محیط اداری را حفظ می‌کنند.

۸. اهمیت هماهنگی صندلی‌های کنفرانس:

مدل‌های مختلفی از صندلی‌های کنفرانس وجود دارند که هم به صورت تکی و هم به صورت متصل به هم قابل استفاده هستند. این صندلی‌های کنفرانس شکل‌پذیر این قابلیت را دارند که برای جلساتی که به صورت نیم دایره، دایره کامل و یا جزیره‌ای اجرا می‌شوند، پاسخگوی نیاز افراد باشد. شرکت‌های مختلف با توجه به نیاز خود می‌توانند از انواع صندلی‌های کنفرانس تکی و یا قابل اتصال به هم استفاده کنند.

 

درنهایت استفاده از صندلی کنفرانس با کیفیت در اتاق کنفرانس و یا سالن اجتماعات شرکت‌ها، باعث افزایش بهره وری و همچنین کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیر آن‌ها توسط شرکت می‌شود. به همین سبب به شرکت‌ها توضیه می‌شود برای تجهیز اتاق کنفرانس خود استفاده از صندلی‌های کنفرانس را در اولویت قرار داده و اهمیت ویژه‌ای برای آن قایل شوند. شما مشتریان محترم می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های صندلی کنفرانس را در سایت اداران ست مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و با بهترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *